אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מה עושים כאשר הגיע מוצר שונה מההזמנה ובאיחור?

  • תביעה בגין איחור משמעותי באספקת מוצר
    תמר | 08/01/2017 09:53

    שלום,
    רציתי לשאול - קניתי מנשא לתינוק בעלות של 120 ש"ח (כולל המשלוח) באחת מחברות המכירות באינטרנט, ושילמתי על משלוח. לפי התקנון הם היו אמורים לספק לי את מנשא תוך 14 ימי עסקים ולמרחק של עד 500 מטר מהבית. המנשא הגיע למרחק גדול מביתי (כ-7 ק"מ), הם אמרו שישלחו לי אותו שוב, למעשה לקח יותר מחודשיים עד שהמנשא הגיע אלי (וגם אז הוא הגיע כאשר השק שמגיע ביחד איתו מלוכלך והמנשא עצמו בצבע לא סטנדרטי).
    לאחר הסיפור הזה הם הציעו לי פיצוי של קופון על סך 100 ש"ח, רק מה - הוא ניתן למימוש רק בקניה מעל 4500 ש"ח - ממש בדיחה... כמובן שסרבתי.
    מתועד אצלי גם מועד ההזמנה (יש לי קבלה), וגם ההתכתבות איתם.
    אשמח אם תאמרו לי האם יש לי סיכוי להוציא מהם משהו...
    אגב, מדובר במוצר (מנשא) שמיועד עד לגיל שנתיים של הילד, כאשר השימוש העיקרי בו הוא בגיל היותר קטן, כך שלמעשה החודשיים האלה שהייתי בלעדיו היו הזמן שהכי הייתי צריכה אותו, אולי זה נקרא הוכחת נזק :)
    תודה.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מה עושים כאשר הגיע מוצר שונה מההזמנה ובאיחור?
      עו"ד אבי קיסוס | 10/01/2017 06:31

      למעשה את שואלת שתי שאלות; 
      1. מה ניתן לעשות בגין האיחור? לא כל כך הרבה. 
      2. מה ניתן לעשות כאשר המוצר לא הגיע בהתאם להזמנה? במקרה שכזה החברה למעשה לא קיימה את החוזה שבין הצדדים ולכן יש לך יכולת לבקש את ביטול החוזה (שימי לב!לא בגלל האיחור אלא בגלל אי קבלת הצבע המתאים וקבלת השק לא באופן לא ראוי), במקרה שכזה ייתכן ותוכלי גם לתבוע פיצוי נוסף מעבר לעלות ביטול ההזמנה. 
      כמובן שהאמור בתשובה זו מתייחס לנתוני השאלה, אך ככל שישנם נתונים נוספים התשובה עלולה להשתנות בהתאם לנתונים. האמור בתשובה זו אינו מהווה ייעוץ משפטי בדבר הדרך הנכונה לנקוט במקרה זה ו/או בכל מקרה אחר, והמסתמך על תשובה זו למקרה שלו עושה זאת על דעתו בלבד. 

      בהצלחה, 

      אבי קיסוס, עו"ד 
      מנהל פורום צרכנות 

      כרכום 15/18, ספיר, ערבה תיכונה
      טל': 073-7274466; מייל: info@ayk.co.il

       

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תודה רבה
        תמר | 10/01/2017 09:28

        כנראה אני רק ידרוש מהם להחליף לי צבע כי אני כן מעוניינת במוצר הזה.
        תודה על היעוץ!

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק