| שלום,
אני מתלבט בקול אתכם, ואשמח לשמוע חוות דעת.
נסענו אשתי ואני לחו"ל. אשתי נסעה לכנס ואני התלוויתי. כשהגענו התברר שהמטוס מאחר, אמרו לנו שלא נספיק את הקונקשין, אז שנגיע למחרת לפנות בוקר (בערך 14 שעות איחור). לא הציעו לינה, לא אוכל, כלום. סירבנו להגיע למחרת, העובדת לא ניסתה כלל למצוא לנו סידור. התקשרנו למוקד של החברה באירופה, ושם ניסו לסדר לנו טיסה. הגענו אליה אבל התברר שהיא נסגרה. בשנייה האחרונה ממש הדלפק שלידינו אמר לנו שיש להם מקומות אחרונים ברגע זה. עלינו על הטיסה ומשם המשכנו למקום יעדנו .
הפסדנו את כל הזמן של ההמתנה לטיסה, שכולל דיוטי פרי (כולל טרקלין דן, לעורכי דין... :) וגם על המטוס לא היה לנו מזון כשר (שהוזמן מראש, אבל כמובן בטיסה שאלתרנו לא היה מזון כשר).
שלחתי מכתב ארוך באנגלית רהוטה... לחברה. אחרי חודשיים לא קיבלתי כל מענה, כשאיימתי על הנציג בארץ שאתבע, באותו יום קיבלתי מענה והציעו 5000 מיילים, שזה כלום. סירבתי, ועכשיו הם מציעים לשנינו ביחד 100 יורו, שזה ממש לא הרבה... (מה גם שהם מעבירים לחשבון וההוצאה מהחשבון עולה לא מעט...)
האם כדאי לקבל לדעתכם את הפשרה? יש כאן עשיית עושר ולא במשפט, כי מצד החברה לא עשו כלום כדי שנטוס, ואם אכן היינו טסים בבוקר כפי שהחברה רצתה, וגם שם אגב הקונקשין איחר, היינו מגיעים באיחור של 14-16 שעות, שמחייב פיצוי על פי החוק. אז אם אני עשיתי את הכל לבד, וגם התקשרתי שעה מהנייד לחו"ל, שיפצו אותי בסכום יותר רציני. מאידך בתי המשפט מסוגלים להעיף אותי מהמדרגות. מה דעתכם?
|