ע"פ סעיף 18א לחוק הגנת הצרכן התשמ"א - 1981 חברה חייבת ליתן שירות ואחריות למוצרים לאחר מכירה. החוק קובע כי במקרה של תקלה טכנית המצריכה הגעה של טכנאי לבית הלקוח הרי שיש לקבוע יום ושעה מדוייקים מתי יבוא הטכנאי לתיקון התקלה. יחד עם זאת נקבע באותו סעיף כי איחור של עד שעתיים מהשעה שנקבע לא תזכה בפיצוי כל שהוא. איחור של עד שלוש שעות מהמועד שנקבע מזכה בפיצוי של 300 ש"ח, ואיחור של מעבר לשלוש שעות מזכה בפיצוי של 600 שקלים.
כיום, החברות מנצלות את הפירצה בחוק, המאפשרת איחור של עד שעתיים, ומתאמות מועד לביקור טכנאי בין שעה מסויימת לאחרת כאשר הפער בין השעות הללו הוא שעתיים. לעיתים, כאשר הטכנאי לא מגיע בתוך אותם שעתיים החברה סופרת את האיחור המזכה בפיצוי החל מהשעה השניה שלאחר אותם שעתיים.
כך למשל; אם חברה תאמה מועד ביקור טכנאי בין 9 ל - 11 בבוקר, החברה תטען לפעמים כי רק איחור מעבר לשעה 13 מזכה בפיצוי, בעוד שלפי החוק הרי שעל החברה לפצות במקרה של הגעה מעבר לשעה 11.
לטעמי, ברגע שחברה קובעת תיאום טכנאי בין שעה לשעה אזי השעה המוקדמת הינה שעת הביקור בה צריך להגיע הטכנאי, וברגע שהטכנאי לא מגיע עד לסיום אותם שעתיים הרי שיש לפצות את הצרכן כקבוע בחוק.
why most women cheat
go women that cheat
what makes women cheat
link all wife cheat
link
read here viagra without prescription in vietnam
why do women cheat on their husbands
read here click
אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; כמו כן התוכן דלעיל אינו
מתיימר להיות מדויק ו'/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל
דעת עצמו בלבד.